Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost
Bezpieczne zakupy
  • Różne formy płatności
  • Gwarantowany zwrot pieniędzy (10 dni na zwrot towaru)
  • Szyfrowane dane i transakcje

FAQ

FAQ

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

 

Czy muszę się zarejestrować żeby złożyć zamówienie?

Nie, można składać zamówienia bez rejestracji i logowania.

 

Jak złożyć zamówienie w sklepie?

Zobacz poradnik jak krok po kroku złożyć zamówienie KLIKNIJ TUTAJ

  

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Zakupiony towar w przypadku płatności przelewem lub płatności online wysyłamy od 1 do 5 dni roboczych po zaksięgowaniu pieniędzy na naszym koncie.

 

Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?

Tak, przy składaniu zamówienia należy wybrać dostawę: odbiór osobisty. Zamówienie można odebrać w siedzibie firmy Wodmet przy al. Niepodległości 14, 23-204 Kraśnik, od poniedziałku do piątku w godzinach 8-18.

 

Ile zapłacę za wysyłkę?

Cena wysyłki każdego przedmiotu jest różna i zależy od wagi produktu. Koszt dostawy podliczy się w koszyku po dodaniu poszczególnych produktów. Ponadto do każdej wysyłki za pobraniem doliczana jest dodatkowa oplata 7 zł. 

 

Jakie są formy płatności za zamówienie?

Płatności można dokonać przy odbiorze przesyłki u kuriera lub przelewem na nr konta 13 1050 1953 1000 0090 6039 4062 w tytule podając nr zamówienia.

 

Czy po realizacji zamówienia zostanę poinformowany o wysyłce?

Tak, na podany adres mailowy zostanie wysłany nr listu przewozowego od firmy kurierskiej.

 

Czy kurier wniesie moją przesyłkę?

Kurier wniesie przesyłkę do 30 kg.

 

Ile mam dni na zwrot towaru?

Każdy konsument ma 14 dni na zwrot. Koszt wysyłki zwrotu pokrywa Kupujący. Do zwracanego towaru należy dołączyć dokument zakupu oraz formularz odstąpienia od umowy, który znajduje się TUTAJ

 

Jak mogę złożyć reklamację?

Reklamację należy składać mailowo na adres shop@e-wodmet.pl. Prosimy o podanie w mailu nr zamówienia, opisanie szkody oraz dołączenie zdjęć jeśli uszkodzenie jest widoczne. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od zgłoszenia.

 

Czy kupione urządzenie będzie miało podbitą kartę gwarancyjną?

Nie. Kartę podbijamy na życzenie Kupującego. Wówczas przy zakupie prosimy wpisać w uwagach do sprzedającego prośbę o podbicie karty.

  

Gdzie mogę się zwrócić w przypadku dodatkowych pytań?

Prosimy o kontakt mailowy pod adresem shop@e-wodmet.pl

1px do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl